Veel gestelde vragen

Al onze prijzen worden getoond inclusief 21% BTW

BEZORGING
Met welke vervoerder wordt de bestelling verzonden?

Wij werken met een aantal vervoerders, dit heeft te maken met de afmetingen en gewicht van het pakket. De standaard pakketten worden verzonden per Packs koeriers, lange lengte artikelen of pallet zendingen worden met een regionaal transportbedrijf verzonden, wij nemen altijd eerst contact met je op om de afleverdatum af te spreken.

VRAGEN OVER HET RETOUR STUREN VAN DE BESTELLING  
Ik wil mijn bestelling retour sturen, wat zijn de voorwaarden?

Binnen 14 dagen na ontvangst dient het pakket bij ons retour te zijn. Het retour adres is:

BKS Logistieke dienstverlening
T.a.v. TVmeubelen.nl
Handelsweg 38
1525RG  West Knollendam
(je kunt een retour niet langsbrengen)

LET OP! Voor bovenstaande gelden de volgende voorwaarden:

  • De verpakking en inhoud dienen in originele staat te zijn
  • Retourzendingen dienen altijd voldoende gefrankeerd te zijn (op eigen kosten)
  • Retourzendingen dienen altijd in een goede omverpakking verpakt retour gezonden te worden

Let op! Wij accepteren geen artikelen die niet goed zijn ingepakt of die beschadigd ontvangen worden, dit is eigen verantwoordelijkheid.

BESTELLING AFHALEN
Is het mogelijk de bestelling af te halen?
Bij grote en zware artikelen is het mogelijk om de bestelling af te halen, neem altijd eerst contact met ons op.

BESTELLING NIET ONTVANGEN
Ik heb mijn bestellling nog niet ontvangen
1. Controleer altijd eerst de verzendstatus van je bestelling
2. Controleer je brievenbus, misschien heeft de bezorger een bericht achtergelaten hierop staat hun telefoonnummer vermeld en wat er met het pakket is gebeurd. (misschien ligt het bij de buren of staat er op vermeld om direct contact op te nemen voor een vervolg afspraak.
3. BKS logistieke dienstverlening telefoon:  088-9950555 (ma - vrij 08:00 - 17:00) zij helpen u graag verder.
4.  Neem contact met ons op, afhankelijk van de verzendwijze (pakket of pallet zending) zullen wij een onderzoek opstarten. 

BESTELLING INCOMPLEET ONTVANGEN
Na ontvangst heb ik de bestelling gecontroleerd maar deze is niet compleet, wat nu?
Neem binnen 48 uur nadat de bestelling is ontvangen contact met ons op.

FACTUREN
Ik heb geen factuur ontvangen
Let op: de factuur versturen wij per e-mail met met als verzender:  Entless Home Entertainment, controleer in de e-mail box of deze toevallig in de spam of ongewenste e-mail terecht is gekomen.
Heeft u een factuur per e-mail niet ontvangen en wilt u deze nogmaals ontvangen?  Stuur dan een e-mail via ons contactformulier met vermelding van het ordernummer, voor en achternaam, postcode en plaats, wij sturen u dan z.s.m. de factuur toe. 

ZAKELIJKE KLANTEN UIT BELGIE EN BESTELLEN ZONDER BTW
Ik zou graag een zakelijke bestelling willen doen en geen BTW betalen
Voor zakelijke klanten uit België met een geldig BTW nummer en die willen bestellen zonder 21% BTW dienen de bestelling niet via de webshop te bestellen, op de webshop wordt er standaard 21% BTW gerekend, wij kunnen na de bestelling en eventuele betaling dit ook niet wijzigen door ons automatisch order en facurerings systeem. 

Om te bestellen stuur een e-mail met onderstaande gegevens:
(De bedrijfsnaam, adresgegevens en BTW nummer dienen overéén te komen zoals vermeld op: http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/ 

Bedrijfsnaam:
Contact persoon:
Adres:
Postcode:
Plaats:
BTW nummer: 

Na ontvangst van de fysieke betaling wordt de bestelling verzonden.

KLACHTEN
Ik heb een klacht over een artikel
Wij doen ons uiterste best om klachten te voorkomen.

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Entless, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd. Bij Entless ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. 

Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Entless binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten. 
Via het invullen van het contactformulier kunt u de klacht indienen.

Laatst bekeken